AKTUALNE KAMPANIE

Zamknij
Logowanie
Logowanie
Nowy klient?
Zapomniałeś hasła?

Machine Warranty

Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu w rozwoju samochodów i optymalizacji silników, BSR, w przeciwieństwie do większości naszych konkurentów, może udzielić gwarancję na stuningowane auto. Już nasza wiedza jest dla Ciebie gwarancją. Nasz zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie badań i rozwoju przeprowadza rozległe testy, które gwarantują jakość opracowywanych przez nas produktów. Niniejsza gwarancja na auto chroni Twój samochód przed uszkodzeniami, które mogą zostać spowodowane przez tuning.

Aktywacja jest wymagana
Pamiętaj! Aby gwarancja była ważna sam musisz ją aktywować. Aktywujesz ją, logując się na swoich stronach BSR przy użyciu nazwy użytkownika i hasła BSR. Tam będziesz mógł zaakceptować warunki i potwierdzić, że twój samochód spełnia wymagania. Gwarancja na auto musi zostać aktywowana w ciągu 3 tygodni od zakupu.

Ogólne warunki

  • Gwarancja ma zastosowanie, gdy samochód jest stuningowany/ dostrojony / zmodernizowany w momencie zakupu tuningu od BSR lub u dowolnego autoryzowanego dealera BSR.
  • Gwarancja jest ważna przez 12 miesięcy od daty stuningowania / dostrojenia / modernizacji samochodu.
  • Samochód nie może być starszy niż 4 lata, jeśli chodzi o pierwszą datę rejestracji. (Patrz „Gwarancja wygasa” poniżej).
  • Samochód powinien być w dobrym stanie.
  • Gwarancja dotyczy tylko samochodów zarejestrowanych w Europie.
  • Gwarancję można nabyć w przypadku samochodów o pierwotnej cenie do 1 000 000 SEK, z wyłączeniem opłat obowiązujących w poszczególnych krajach.
  • Gwarancję można nabyć w przypadku kamperów / samochodów kempingowych w pierwotnej cenie do 1 500 000 SEK, z wyłączeniem opłat obowiązujących w poszczególnych krajach.
  • Sealing of components can be performed in connection with the signing of the warranty.
  • Serwis musi być wykonywany zgodnie z książką serwisową od daty rejestracji i przez cały okres gwarancji w certyfikowanym warsztacie lub warsztacie zatwierdzonym przez BSR z zatwierdzonymi certyfikatami.
  • Olej silnikowy należy wymieniać co najmniej co 15 000 000 km / 12 miesięcy.
  • Gwarancja dotyczy „upgradu” tuningu układów BSR. Gwarancja dotyczy również filtrów powietrza i układu wydechowego dostarczonego przez BSR.
  • Gwarancja dotyczy uszkodzeń sprzętu/części, których nie można zastąpić gwarancją producenta samochodu lub w normalnych warunkach gwarancji auta w ramach zwykłego ubezpieczenia pojazdu samochodowego. Warunkowa odmowa odszkodowania przez producenta samochodu lub firmę ubezpieczeniową musi mieć formę pisemną.
  • Gwarancja obejmuje również holowanie, gdy uszkodzenie mienia jest kompensowane z gwarancji.

Wyjątki

  • Gwarancja nie dotyczy samochodów już zmodyfikowanych / dostrojonych / uaktualnionych.
  • Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych i części zużywających się normalnie, takich jak sprzęgło.
  • Gwarancja nie obejmuje wad produkcyjnych.
  • Gwarancja jest nieważna, jeśli wymiana chipów lub inne modyfikacje zostaną wykonane przez osobę inną niż BSR lub jego autoryzowanego przedstawiciela w okresie gwarancji.
  • Gwarancja traci ważność w przypadku dokonania innych modyfikacji, na przykład wymiany wałka rozrządu, turbosprężarki itp.
  • Gwarancja nie obejmuje jazdy, która może być uznana za nienormalną lub działania, które można uznać za wadliwe. Ani w przypadku jazdy tak jak samochodom wyścigowym.
  • Gwarancja nie obowiązuje w przypadku kradzieży, próby kradzieży, nielegalnej jazdy.
  • Gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych przez pożar.
  • Koszt rozwiązywania sporów nie jest rekompensowany.

WAŻNOŚĆ GWARANCJI

  • Gwarancja wygasa 1 rok po „dacie tuningu / aktualizacji” lub 4 lata od pierwszej daty rejestracji lub przebiegu 120 000 km (nawet jeśli nie upłynął rok od tuningu/ aktualizacji).
  • Gwarancja jest nieważna, jeśli serwis nie zostanie wykonany zgodnie z książką serwisową.
  • Gwarancja jest powiązana z firmą / osobą prywatną kupującą produkt BSR. Jeżeli nastąpi zmiana właściciela pojazdu, gwarancja nie obowiązuje nowego właściciela.

SKŁADANIE ROSZCZENIA

  • W przypadku szkód związanych z wadami materiałowymi lub konstrukcyjnymi producentów samochodów roszczenie należy w pierwszej kolejności skierować przeciwko producentowi samochodów lub ich sprzedawcom.
  • W związku z BSR Machine Warranty, przed podjęciem jakichkolwiek działań należy najpierw skontaktować się z BSR lub z autoryzowanym przedstawicielem BSR. Koszt napraw przeprowadzonych bez naszej uprzedniej pisemnej zgody nie jest rekompensowany.
  • Udział własny w przypadku uszkodzenia wynosi 2500 SEK.
  • Wraz z reklamacją należy przedstawić kartę gwarancyjną wraz z potwierdzeniem gwarancji auta.

Zamknij
Zamknij