Optymalizacja pracy silników diesla

PPC nie ma nic wspólnego z box'ami
Jeśli trochę interesujesz się technologią, chcielibyśmy wyjaśnić, że PPC różni się całkowicie od wszystkich rodzajów boxów do Diesla (zwanych również skrzynkami wtykowymi). PPC zapewnia optymalizację silników diesla pod każdym względem, ponieważ optymalizujemy oprogramowanie silnika zamiast montowania w komorze silnika boxów, które zniekształcają niektóre sygnały w celu zwiększenia ilości paliwa.
Sterowanie nowoczesnym silnikiem diesla nie jest łatwe. Box do diesla nie robi nic innego niż manipulowanie niektórymi sygnałami w celu przede wszystkim zwiększenia czasu wtrysku lub ciśnienia paliwa. Niestety system kontroli samochodu nie rejestruje tej manipulacji. Innymi słowy, układ sterowania jest oszukiwany przez boxa do diesla. Konsekwencją tego jest niepoprawne obliczenie dużej liczby wartości i danych kontrolnych:
  • komputer pokładowy pokazuje zbyt niskie zużycie paliwa
  • system antypoślizgowy (ESP) jest zakłócany z powodu nieprawidłowej wartości momentu obrotowego
  • automatyczne skrzynie biegów uzyskują nieprawidłową wartość momentu obrotowego
  • redukcja momentu obrotowego podczas zmiany biegów (dla wygody i trwałości) nie jest zachowana
  • regeneracja / opróżnianie filtra cząstek stałych nie będzie optymalna
  • obliczenia temperatury spalin są nieprawidłowe
  • obliczanie okresu serwisowego jest zakłócone
  • system diagnostyczny jest zakłócony

Korzyści wynikające ze stosowania PPC
Jeśli chcesz poprawić osiągi swojego samochodu z silnikiem Diesla bez zakłócania funkcji bezpieczeństwa i trwałości silnika, skrzyni biegów i układu ESP, najlepszym sposobem na to jest optymalizacja oprogramowania jednostki sterującej silnika. Właśnie to robimy z PPC. Dzięki PPC mamy pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami w dowolnym momencie i nie zakłócamy pracy silnika i innych systemów samochodu przekłamując sygnały sterujące. Dzięki zastosowaniu PPC, oprócz oczywistego wzrostu mocy i momentu obrotowego zyskujesz:
  • tuning jest instalowany w ciągu kilku minut bez podnoszenia maski
  • PPC nie musi być podłączony do samochodu po tuningu
  • brak luźnych boxów przemieszczających się w komorze silnika
  • wzrost momentu obrotowego jest płynny
  • moment obrotowy jest regulowany / ograniczony na niższych biegach (aby uniknąć uszkodzenia przekładni)
  • ciśnienie doładowania i przepływ powietrza są zoptymalizowane
  • ponowna instalacja oryginalnych ustawień zajmuje tylko kilka minut
  • komputer pokładowy pokazuje prawidłowe zużycie paliwa
  • system antypoślizgowy (ESP) jest w pełni sprawny i reaguje zgodnie z panującymi warunkami
  • redukcja momentu obrotowego przy zachowaniu zmiany biegów (dla wygody i trwałości)
  • regeneracja (opróżnianie) filtra cząstek zostaje zachowana optymalnie
  • prawidłowe obliczenie temperatury spalin
  • prawidłowe obliczenie okresu serwisowego
  • system diagnostyczny nie jest przekłamywany
  • brak zwiększonych emisji NOx w porównaniu z oryginałem podczas prowadzenia regulowanych badań emisji
Optymalizacja BSR dla silników diesla jest równie zaawansowana i wyrafinowana, jak optymalizacja, którą oferujemy dla samochodów benzynowych. Wierzymy, że nasi klienci zauważą różnicę i docenią zalety ulepszonego oprogramowania BSR. Optymalizacja silników diesla od BSR zwiększa osiągi twojego samochodu i poprawia wrażenia z jazdy w połączeniu z najlepszymi właściwościami jezdnymi i trwałością.
Zamknij
Zamknij